ساخت کاراکتر

rogera75
تصاویر rogera75
Offline
عضو شده در: 1392/03/31

با سلام.سوالی داشتم و چون به مادباکس هم ربط داره اینجا پرسیدم.من الان مکس و وی ری کار می کنم . کارم هم معماریه.ولی علاقه زیادی به ساخت کاراکتر دارم حالا انسان یا هیولا ! اول بگم که نمی خوام انیمیشن بسازم و می خوام فریم ثابت کار کنم.یعنی ساخت و pose و رندر.اینقدر نرم افزار زیاده گیج شدم.برای ساخت کاراکتر و بافت دهی مادباکس خوبه ؟ اگه با مکس و وی ری و فتوشاپ ترکیب بشه کافیه؟ زی براش هم مثل همینه ؟ برای pose دادن به کاراکتر چی؟ با مادباکس میشه اینکارو کرد؟ و اینکه برای فریم ثابت هم مدل باید ریگ بشه ؟! ا البته من هنوز دقیقا نمی دونم ریگ یعنی چی ؟! گه آره با چه نرم افزاری ؟ ببخشید سوال زیاد شد.ممنونم

admin
تصاویر admin
Offline
عضو شده در: 1390/03/07
با سلام برای چیزی که گفتید،

با سلام
برای چیزی که گفتید، Mudbox کافیست. بخوبی و با جزئیات کامل می توانید مدل مورد نظرتون رو بسازید. ZBrush هم همین کار را انجام میدهد، پس فقط یکی از آنها را انتخاب کنید.
ابزارهای Pose در خود نرم افزار وجود دارد .
اگر کاراکتری نیاز به انیمیشن یا تغییر Poseهای متنوع، نداشته باشد، به ریگ بندی هم نیاز نخواهد داشت.

موفق باشید

rogera75
تصاویر rogera75
Offline
عضو شده در: 1392/03/31
خیلی خیلی ممنون

خیلی خیلی ممنون

Pejman.power
تصاویر Pejman.power
Offline
عضو شده در: 1391/02/25
با سلام با توجه به نیازهای

با سلام
با توجه به نیازهای شما
مادباکس به خوبی جواب نیازاتون رو میده

yusofadibmanesh
تصاویر yusofadibmanesh
Offline
عضو شده در: 1395/06/10
ولی به نظر من زیبراش خیلی

ولی به نظر من زیبراش خیلی بهتر هست.
به جرآت میتونم بگم ، اکثر کارهای مدلسازی پیچیده رو که نمیشه با پولیگان و ... کارش کرد رو با Zbrush کار میکنند !

http://www.3dmaxfarsi.ir