تبدیل پارتیکل ها به Mesh

مدرس : پژمان رجبی
02:37
14.2 MB
امتیازدهی :
Software : 3ds Max
 

 در نرم افزار 3ds Max نمی توان بطور مستقیم پارتیکل ها را به Mesh تبدیل کرد و برای این منظور لازمست که از موضوع ترکیبی Mesher استفاده کنیم. در این آموزش کوتاه نگاهی به عملکرد این موضوع ( Mesher Compound ) خواهیم داشت.

تشکر جناب رجبی عزیز بخاطره این آموزش عالی

با سلام و تبریک سال نو
خدمت آقایان پژمان رجبی و جهان زاده دیگر اساتید و مدیریت سایت کاملیون
آموزش ها خیلی کاربردی متنوع و جذاب هستند
انشاالله در سال 1395 هر چی از خدا بخواهید بهتون بده ما که دعا گوییم اگه امکانش هست آموزشی در رابطه با مدل سازی برج آزادی در مبحث مدلینگ تکسچرینگ و همچنین تکنیک های ساده رندر تور تسکچر هم آموزش بزارید
به امید موفقیت و سرافرازی روز افزون شما با تشکر

ارسال کردن دیدگاه جدید

محتویات این فیلد به صورت شخصی نگهداری می شود و در محلی از سایت نمایش داده نمی شود.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
  • You may quote other posts using [quote] tags.
  • Syntax highlight code surrounded by the {syntaxhighlighter SPEC}...{/syntaxhighlighter} tags, where SPEC is a Syntaxhighlighter options string or "class="OPTIONS" title="the title".

اطلاعات بیشتر در مورد قالب های ورودی

حاصل جمع دو عدد "چهارده" و "شش" برابر است با
حاصل عبارت ریاضی را وارد نمایید