ساخت کوه با تکنیک Displace

مدرس : علی جهان زاده
07:46
37.0 مگابایت
امتیازدهی :
Software : 3ds Max
 

روشها و تکنیک های مختلفی برای ساخت عوارض زمین وجود دارد ولی یکی از ساده ترین این روشها، استفاده از اصلاحگر Displace است که با وجود سادگی نتایج بسیار طبیعی و قابل قبولی ارائه می دهد. البته ناگفته نمایند که نتیجه ی Displace ارتباط مستقیم به نقوش یا Mapهای  انتخاب شده برای آن دارد. نمونه هایی از این نقوش از اینجا قابل دانلود است. 

سلام
بازم یه آموزش عالی دیگه
خیلی خیلی ممنون

سلام
خسته نباشید
عالی بود فقط کاش میشد خودتون یک صحنه رو باهاش میساختید مثل یک بیابان
با سپاس

ارسال کردن دیدگاه جدید

محتویات این فیلد به صورت شخصی نگهداری می شود و در محلی از سایت نمایش داده نمی شود.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
  • You may quote other posts using [quote] tags.
  • Syntax highlight code surrounded by the {syntaxhighlighter SPEC}...{/syntaxhighlighter} tags, where SPEC is a Syntaxhighlighter options string or "class="OPTIONS" title="the title".

اطلاعات بیشتر در مورد قالب های ورودی

حاصل جمع دو عدد "دو" و "یک" برابر است با
حاصل عبارت ریاضی را وارد نمایید