تکنیک Proxy Reference در Maya

مدرس : پژمان رجبی
03:00
6.70 MB
امتیازدهی :
Software : Maya
 

در برخی از پروژه ها ممکن است با توجه به تعداد زیاد  Objectها و پیچیدگی آنها در صحنه، با مشکلاتی در Viewport مواجه شویم. برای رفع این مشکلات، می توانیم از تکنیک  Proxy Reference استفاده کنیم. در این تکنیک برای  Objectهای با جزئیات بالا، یک Object جایگزین با جزئیات پایین در نظر می گیریم که اصطلاحا Proxy نامیده می شود.

 

دستتون درد نکنه پژمان جان .خواهشن آموش ها بیشتری در مورد مایا بزارید.
موفق باشید

دست شما درد نکنه بسیار ممنون
امکان داشت آموزشی در خصوص متریال های حرفه ایی تهیه کنید

ارسال کردن دیدگاه جدید

محتویات این فیلد به صورت شخصی نگهداری می شود و در محلی از سایت نمایش داده نمی شود.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
  • You may quote other posts using [quote] tags.
  • Syntax highlight code surrounded by the {syntaxhighlighter SPEC}...{/syntaxhighlighter} tags, where SPEC is a Syntaxhighlighter options string or "class="OPTIONS" title="the title".

اطلاعات بیشتر در مورد قالب های ورودی

حاصل جمع دو عدد "یک" و "نوزده" برابر است با
حاصل عبارت ریاضی را وارد نمایید