دوربین استاندارد Physical

مدرس : علی جهان زاده
07:13
18.2 MB
امتیازدهی :
Software : 3ds Max
 

با قرار گرفتن دوربین استاندارد Physical در نسخه ی 3ds Max 2016، این نوع دوربین از لیست دوربین های Vray حذف شده و این اتفاق باعث ایجاد ابهاماتی در بین کاربران شده است که به چه ترتیبی می توان همان تنظمیات دوربین Vray را این بار با دوربین استاندارد اجرا کرد. در این آموزش کوتاه ضمن بررسی دوربین استاندارد Physical و تنظمیات آن، به روشی برای ساختن دوربین VrayPhysical در نسخه ی 2016 نیز اشاره خواهد شد.

جناب استاد با سلام
میشه لطفا در یک ویدئو از تفاوت های مکس 2017 بگید؟ من مکس و وی ری شمارو کا کردم و خیلی آموختم اما تو 2017 مشکلات زیاد هستن مثل ویژگی های جدید نمایشی ویوپورت و ...
ممنونم

بسیار متشکرم.

سلام
جالب و کاربردی بود...
ممنون از این اموزش

عاااالی بود ...
ممنون بابت آموزش های هدفمند و به موقع ! :)

ارسال کردن دیدگاه جدید

محتویات این فیلد به صورت شخصی نگهداری می شود و در محلی از سایت نمایش داده نمی شود.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
  • You may quote other posts using [quote] tags.
  • Syntax highlight code surrounded by the {syntaxhighlighter SPEC}...{/syntaxhighlighter} tags, where SPEC is a Syntaxhighlighter options string or "class="OPTIONS" title="the title".

اطلاعات بیشتر در مورد قالب های ورودی

حاصل جمع دو عدد "یازده" و "یک" برابر است با
حاصل عبارت ریاضی را وارد نمایید